Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLACK
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha X-MAX 300 2025

Ervaar de perfecte combinatie van stijl, prestaties en comfort met de nieuwe Yamaha X-MAX 300 2025. Deze sportieve motorscooter is ontworpen voor zowel stedelijke ritten als langere tochten, en biedt een ongeëvenaarde rijervaring.

Belangrijkste kenmerken:

• 292 cc EURO5+ eencilindermotor: Krachtige en efficiënte prestaties met een laag brandstofverbruik.
• Sportief en dynamisch ontwerp: Strakke lijnen en een moderne uitstraling die de aandacht trekt.
• Ruime opbergruimte: Grote opbergruimte onder het zadel, geschikt voor een integraalhelm en meer.
• Smart Key systeem: Gemak van sleutelloos starten en toegang.
• Comfortabel rijgedrag: Verstelbaar windscherm en ergonomisch zadel voor een ontspannen rijervaring.
• Geavanceerde veiligheid: ABS en Traction Control System (TCS) voor optimale controle en veiligheid.

Grijp deze kans om de meest veelzijdige en geavanceerde motorscooter te bezitten.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie!



* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion