Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH KAMO
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XMAX 300 – Pure MAX DNA



De XMAX 300 combineert stijl, prestaties en comfort in een hoogwaardige motorscooter. Met dynamisch kuipwerk, volledige LED-verlichting en een krachtig EURO5+ motorblok biedt hij naadloze acceleratie en rijcomfort. Het verbonden 4,3 inch LCD-dashboard toont sms-, oproep- en e-mailmeldingen, terwijl tractiecontrole, ABS en ruimte voor twee helmen* onder de zitting praktisch en veilig rijden garanderen. (*Afhankelijk van grootte en vorm.)



Deze toonaangevende Sport Scooter is ontworpen voor ultiem gebruiksgemak, met een USB type C-aansluiting en technologie die elke rit aangenamer maakt. Stap op en ervaar de MAX in elke kilometer!

Te Koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion