Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 - 2023

3023 Km
Wit/rood
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
XSR 125

11 kw

Racepack.... korte kentekenplaathouder en topkuipje voor de snelle looks ;) 

Origineel Nederlands.
Boekje aanwezig.

Hele leuke en lichte motor voor het beperkte rijbewijs.
Maar rijd ook leuk voor als je het zware rijbewijs hebt maar gewoon iets heel lichts wilt.

Ik heb er zelf een stuk op gereden en was echt wel verrast door de fun factor die je ermee hebt.
Natuurlijk maar beperkt vermogen maar voor tourtochtjes in de buurt heb je niet perse meer nodig.
Ik hou er wel van.

Kom gerust een keer kijken, luisteren en eventueel rijden om te kijken wat je er zelf van vind.

# meer foto's komen na het poetsen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion