Een mooie XVS 1300 in zwart, de motor is netjes onderhouden en staat op bijna nieuwe white wall banden. De motor is verder uitgerust met een custom zadel waar je heerlijk op zit.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Boring x slag
|
Cilinder inhoud
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
|
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
Remmen achter
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Deze prachtige cruiser laat zien dat het tijdperk van “steeds weer dezelfde cruiser modellen” nu toch echt voorbij is en dat de beste, onderhoudsvrije techniek gepaard kan gaan met een oogverblindend uiterlijk.
Met een krachtig en gloednieuw vloeistofgekoeld 1304 cc motorblok, snaaraandrijving en het “Wild Streamline” lijnenspel is het moeilijk te zeggen of de XV1300A nou een moderne cruiser of juist een retro-machine is.
Een stukje historie: YAMAHA in 1982 - Met 's werelds eerste carburateur turbo systeem stal de XJ 650 Turbo de show op de in 1981 gehouden Tokyo Motor Show. Dit, samen met de introductie van het electronische brandstofinjectie, geeft een goede indruk van Yamaha's turbo technologie. De aërodynamische volle kuip was de uitkomst van herhaaldelijk windtunnelonderzoek door één van Yamaha's andere divisies, genaamd Yamaha Marine.