Nieuwsbrief:

Serto Motoren

Passie voor motoren, dat is het sleutelwoord om dit te doen. We hebben Serto motoren in 2021 opgericht om klanten te helpen bij het onderhouden van hun motor, het aanschaffen van een motor of helpen met het zoeken naar een motor. We bieden onze klanten een vriendelijke en informele omgeving aan. Laat ons weten wat u zoekt, dan zijn we u graag van dienst. 
Alle motoren van Serto Motoren
11 motoren gevonden
DUCATI M S2R 1000
DUCATI M S2R 1000
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2008, 20500 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2017, 20600 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 8270 Km
DUCATI HYPERMOTARD 821
DUCATI HYPERMOTARD 821
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2013, 37395 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2024, 6100 Km
DUCATI SUPERSPORT
DUCATI SUPERSPORT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2017, 23500 Km
APRILIA RS 660
APRILIA RS 660
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2023, 3190 Km
DUCATI MONSTER +
DUCATI MONSTER +
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2021, 10250 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2018, 31800 Km
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2008, 44100 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion