Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 - 2013

Garantie: Nee
37395 Km
Rood
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati Hypermotard 821
kenteken : 94-MD-HR
km stand : 37395

Hele mooie Nederlands geleverde Hypermotard 821 met veel Carbondelen .
Toffe en goed sturende hyper met spierballen , en met deze carbon EXAN uitlaat klinkt hij super !!

- LCD display 
- ABS 
- Traction control 
- Brembo remmen
- Carbon spatborden
- Carbon distributiedeksels
- Carbondeel rond de tankdop
- en nog veel meer Carbon
- Korte kentekenplaathouder 

- 2 sleutels aanwezig
- Deel facturen aanwezig 
- Word geleverd met een onderhoudsbeurt en nieuwe distributieriemen 
- Desmo is bij 30.000 km gedaan op factuur 

Hele complete Hypermotard waar je zo mee weg kan !

Serto motoren 
Bosschenhoofd 
RDW erkend 



 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Serto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion