Nieuwsbrief:

BMW  K 1300 GT - 2011

Garantie: Nee
85287 Km
Grijs
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een vlotte toerfiets de bmw K1300GT... met alle optie's

* Bj 2011 , NL geleverde motorfiets  2 eigenaren
* 85.287
* 1300cc vier cilinder met 160pk dat hoef je allemaal niet te gebruiken , je kan er ook relaxed mee rijden , 1 op 20 is mogelijk
* Motor bevindt zich in nette staat , geen roest of diepe krassen / beschadigingen
* Rijdt schakelt en remt goed , ideale groot toerist , tegenhanger van de BMW r1200rt
* Uitgerust met:
- ABS
- ASC
- ESA
- RDC
- elec. bedienbaar windscherm
- Cruise control
- Xenon verlichting
- Uitgebreide boordcomputer
- Handvat en buddy verwarming ( ook voor de duo )
- Grote zijkoffers , met geen grote krassen / beschadigingen, en onderzijde met flank bescherming
- BMW alarm
* techniek:
- Volledig door een BMW dealer onderhouden , serv. uitdraai , en fac. van de 80dkm beurt aanwezig ( bij 83.457 uitgevoerd 04-2025)
- voorband zit er ook net op , achter ook OK
- remmerij OK
* Incl. boekje 2e handzender alarm en reservesleutel
* Prijs 5299€ en dat is scherp ! , inruil ook nog mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion