Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 Z - 1984

Garantie: Nee
43187 Km
Zilver
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een goedrijdende cb650z klassieke honda

* bj 1984 , deze maand belastingvrij en goedkoop te verzekeren
* 43.187km
* 4 cilinder 650cc  loopt keurig netjes en loopt goed  trekt goed... ook in laag toeren gebied , koppakking lekt niet
* Kan gewoon goed mee in het huidige verkeer , rijdt schakelt en remt prima..
* ooit eens geheel aangepakt daar waar nodig optisch danwel technisch
* kettingset , banden remmerij slijtdelen prima !
* Alle electra werkt en laadt goed bij , bedrading keurig netjes
* Incl. reservesleutels , ook sleutels voor stuurslot  en boordgereedsschap ook aanwezig
* Prijs voor de cb650 : 3499€  inruil van klassiek of moderne motoren bespreekbaar
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion