Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Nebula Black
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.

De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.

Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten.

Het motorblok van de 700MT is gebaseerd op het bewezen motorplatformontwerp van CFMOTO, een vloeistofgekoelde 693cc tweecilinder lijnmotor met maximaal vermogen van 49 kW bij 9000 t/min en maximaal koppel van 68 Nm bij 6500 t/min, levert een beter koppel bij lage snelheden en biedt tegelijkertijd de standaardmodus en elektronische systeeminterventie voor een soepele rijervaring.

Het brede zadel, de 18 liter brandstoftank en de standaard R17 CST-banden voor en achter maken de 700MT tot een geweldige toerfiets voor lange afstanden. Met optionele zijkoffers en valbaren om gegarandeerd verder te rijden, begint toeren met de 700MT.

Motortype: 2-Cilinder, DOHC 
Cilinderinhoud: 693 cc 
Max vermogen: 49 kW/9000 t/min 
Max koppel: 68 Nm/6500 t/min 
Boring x slag (mm): 83 x 64,0 mm 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU
Zithoogte (mm): 820 mm 
Afmetingen (mm): 2180 x 835 x 1332 mm 
Wielbasis (mm): 1425 mm 
Grondspeling (mm): 170 mm  
Inhoud benzinetank (L): 18 L 
Gewicht (kg): 218 kg
Voorvering: Upside down 
Achtervering: Monoshock 
Remsysteem: Dubbele schijf, 2 zuigers, J.JUAN 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 120/70 R17 - 160/60R 17

* 5 Jaar (2+3)Garantie *
* ACTIE / ZIJKOFFERSET GRATIS !! *
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion