Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK SPORT - 2024

Garantie: Ja
280 Km
Nebula White
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion