Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT 650 - 2025

Nieuw
Mr Clean
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Continental GT. Engeland in de jaren ‘60; jonge mannen en vrouwen op gestripte motoren verzamelen zich rond cafés. Een nieuwe, stijlvolle motorcultuur is geboren. De Continental GT is een knipoog naar die tijd.

Het is een machine met een verhaal die je terugbrengt naar een tijd dat motorrijden een statement was. Bekijk de video en herbeleef dit culturele fenomeen dat voor altijd springlevend zal blijven.

Kenmerken van de Royal Enfield Continental GT

Retro clip-on stuurhelften, een langgerekte tank en het kenmerkende oplopende sportzadel; deze neoklassieker met ‘stripped down’ racestyling ademt de café-racer cultuur uit roemruchte tijden.

Een echte café-racer

Bij iedere snelle of flauwe bocht kun je volledig vertrouwen op het café-racer style dubbel wiegframe en de twee achterschokdempers.

De voetsteunen en stuurhelften zijn ontworpen voor een aerodynamische zithouding. Voorgevorde knieholtes in de tank staan garant voor maximale snelheid en prestaties.

Beschikbare kleuren:

Slipstream Blue ( € 9.649,-)

Apex Grey ( € 9.649,-)

Rocker Red ( € 9.299,-)

Mr Clean ( € 9.799,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Continental 650 GT
Kleur MR Clean
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion